Rokycanská nemocnice a.s. 

Mgr. Brož Ivo
Tomášková J.
ČS, Rokycany
Kešnerová Alena
Toman Miroslav
SERVIER S.R.O.
Danica Čížková, Rokycany
Bohuslav Veselý
Colorplast
kolektiv RDG
Hynek Parýzek, Rokycany
Ramireal, Plzeň
Servier, Praha
Spolek Help-Roma, Rokycany
Lhotka u Radnic
Svojkovice
Podmokly
Vísky
Rokycany
Sirá
Mýto
Nevid
Hlohovice
Týček
Kamenec
Přívětice
Holoubkov
Břasy
Osek
Příkosice
Ejpovice
Trokavec
Čilá
Chlum
Mirošov
Liblín
Skomelno
Kamenný Újezd
Klabava
Medový Újezd
Lhota pod Radčem
Němčovice
Plíškov
Mlečice
Zvíkovec
Hlohovice
Kařez
Vejvarov
Těškov
Všenice
Hradiště
Bezděkov
Chomle
Kladruby
Dobřív
Hrádek
Litohlavy

Pomozte zlepšit služby nemocnice. Sdělte nám jak!

Pokud má pacient nebo jeho doprovod jakoukoli připomínku, námět na zlepšení služeb nebo upozornění, kdy byl v nemocnici s něčím nespokojen, má právo se obrátit přímo na nemocnici.

Proto Vás – pacienty či jiné návštěvníky – jménem nemocnice vyzýváme, abyste nám zasílali podněty, ať už s návrhy na zlepšení služeb nebo s upozorněním, co se Vám líbí či nelíbí. Budeme se jim vždy věnovat. Můžeme se ale zabývat pouze těmi podněty, které nám sdělíte. Bohužel ne každý svoji připomínku či námět nemocnici předá. Chceme své služby zlepšovat, být Vám víc otevření. Proto se na Vás obracíme s touto výzvou – CHTĚJTE LEPŠÍ SLUŽBY!

Kde a od koho CHTÍT LEPŠÍ SLUŽBY? Jaké jsou možnosti podávání připomínek a námětů?

V případě, že nechcete z jakéhokoli důvodu dávat podnět přímo nemocnici, můžete kontaktovat společnost Nemocnice Plzeňského kraje, která nemocnici řídí, a to těmito způsoby:

Přímo nemocnici můžete podat podnět těmito způsoby:

  • osobně návštěvou sekretariátu ředitelství nemocnice, kde bude námět přijat a dále dle obsahu či adresování  postoupen kompetentní osobě. Osobně je možné sdělit návrh či podnět v pracovních dnech denně od 7 do 14 hodin,
  • dopisem osobně předaným v nemocnici nebo zaslaným na adresu nemocnice Rokycanská nemocnice, Voldušská 750, 337 22 Rokycany,
  • mailem na nemocnice@nemocnice-ro.cz, 
  • vyplněním Kontaktního formuláře v záhlaví webu nemocnice,
  • vyplněním dotazníku spokojenosti ambulantních / hospitalizovaných pacientů (ke stažení níže),
  • dle Postupu pro podávání a vyřizování stížností

Jak CHTÍT LEPŠÍ SLUŽBY? Jak nejlépe vyjádříte Vaše připomínky a náměty či nespokojenost?

  • pokud možno co nejpřesněji a detailně popište danou záležitost,
  • v případě negativního hodnocení v dotazníku spokojenosti pacientů popište slovy / vysvětlete, kdy a jaký byl důvod k nespokojenosti,
  • je vhodné uvést na sebe kontakt pro možnost doplnění informací a také pro možnost nemocnice odpovědět či vyjádřit se k dané připomínce,
  • nebojte se nebýt anonymní; máte-li obavy z reakce nemocnice (nejsou na místě), sdělte připomínku společnosti Nemocnice Plzeňského kraje.

Nemocnice nemůže vyslyšet Vaše připomínky a náměty a provést vůči nim opatření, pokud...

  • připomínka, námět popř. i stížnost zůstanou pouze ve Vaši mysli a nedostanou se do nemocnice,
  • připomínku sdělíte jen lidem ze svého okolí a nedostane se do nemocnice,
  • připomínku sdělíte pouze médiím s očekáváním, že ji v plném a potřebném rozsahu pro její řešení předají nemocnici,
  • věcně nepopíšete, čeho se přesně připomínka týká. 

Děkujeme, že svými náměty pomáháte zlepšit péči v naší nemocnici.


    Chtějte lepší služby!
logo SAK
Rokycanská nemocnice a.s.
Voldušská 750, 337 22 Rokycany
IČ: 26360900, DIČ: CZ26360900
Nemocnice je od prosince 2014 akreditována
dle národních akreditačních standardů
SAK - Spojená akreditační komise, o.p.s.

Rokycanská nemocnice a.s. © 2017
Webdesign Estetica s.r.o.